site stats

Innovatief

Zonet waagde ik mij aan een bezoek aan de Inno van Leuven. Een helse klus, want het was Langste Dag en dus kon je over de koppen lopen. Aangekomen op de herenafdeling zag ik dat er een kringetje mensen zich rond een bepaald persoon had opgesteld. Toen ik het zaakje even van naderbij wou onderzoeken, merkte ik dat een man handtekeningen uitdeelde en ook zijn hondje had meegenomen. Rare mensen, dacht ik, toen ik ze voorbijliep. Tot de intercom volgende boodschap meedeelde: “Beste klanten, bij de herenafdeling op de tweede verdieping zijn superhond Tatu en zijn baasje Bjorn te gast.”
Wat is de link tussen een klerenwinkel en een superhond? Is dit een wanhopige poging tot nieuwe marketing van de kant van Inno? Olé, al onze kleding stinkt nu ook naar hond! En wie o wie wil in godsnaam een handtekening van deze heer op zijn nachtkast zetten? Een snelle blik op de VTM-site leert mij bovendien dat het hier nog niet eens om de winnaar gaat. Hopelijk voor Inno brengt VTM volgend jaar dit format niet naar het Vlaamse scherm, want dan zet ik geen voet meer in hun winkelcomplex. Zelfs al zijn het er 4 Hondsdolle Dagen.

      
Geschreven door Ewoud

8 Reacties

  1. Ewoud

    Ik heb het programma nog nooit gezien (op enkele trailers na, die volstonden doorgaans) en heb me in deze post dus bewust op de vlakte gehouden wat de kwaliteit ervan betreft 🙂
    Dat de Inno-fans maar wegblijven…

  2. peter

    Amai Peet al zolang niet meer in de Diestse geweest? Want ernaast kijken kunt ge niet zenne.

    Als de webmaster op de vlakte blijft: Superhond 2007 is een rotprogramma, de deelnemers doorsnee achterlijk en hun kijkers/fans van het laagste allooi.

  3. peter

    Maar als het zowat het grootste gebouw is van de straat, er gigantische vlaggen buiten hangen en het er al sinds mensenheugenis staat, slaagt het daar meestal wel in.

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *